کد خبر: ۹۴۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
اگر کسی آنروز به ما می‌گفت که ۴۴سال بعد در این الگوی شما عده‌ای دختران را مسموم می‌کنند که به مدرسه نروند، ما به او چه می‌گفتیم؟

به گزارش خبرداغ ، اگر کسی آنروز به ما می‌گفت که ۴۴سال بعد در این الگوی شما عده‌ای دختران را مسموم می‌کنند که به مدرسه نروند، ما به او چه می‌گفتیم؟

صادق زیباکلام ، فعال سیاسی نوشت

 

سال ۵۷با همه وجود باور داشتیم نظامی را که داریم جایگزین نظام شاهنشاهی می کنیم الگویی بی نظیر است برتر از اومانیسم غرب و سوسیالیسم شرق. الگوی جیدید برای بشریت اگر کسی آن روز بما می گفت که ۴۴ سال بهد در این الگوی شما عده ای دختران را را مسموم می‌کنند که به مدرسه نروند، ما به او چه می‌گفتیم؟

کنایه زیباکلام به مسمومیت سریالی دانش  آموزان

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم بیشتر شده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: