کد خبر: ۹۴۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۳
مدیر HSE شرکت سنگ آهن در خصوص شبانه روزی شدن داروخانه آهنشهر گفت: بنا به در خواست کارکنان و بازنشستگان این مجموعه با موافقت مدیر عامل شرکت داروخانه اهنشهر بافق جهت رفاه حال شهروندان گرامی اول اسفندماه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشد
داروخانه بهداری آهنشهر برای رفاه حال بازنشستگان و کارکنان سنگ آهن مرکزی شبانه روزی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، حامد فتاحی عنوان کرد: داروخانه اهنشهر بافق در سال‌های گذشته به صورت عادی آماده ارائه خدمت به همشهریان بود که باعث ایجاد مشکلات زیادی جهت مراجعه کنندگان در بهداری اهنشهر بود که با تبدیل داروخانه عادی به شبانه روزی یکی دیگر از مشکلات در حوزه درمان بافق  مرتفع گردید.
 
فتاحی  در پایان اظهار کرد: در حوزه درمان کارهای و اقدامات زیر بنایی دیگری در حال برنامه ریزی است که انشالله در آینده نزدیک  اطلاع رسانی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: