کد خبر: ۹۴۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۲
مدیرعامل شستا گفت: در شستا از طرح‌های توسعه‌ای استقبال می‌کنیم و اگر لازم باشد در خصوص سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز آماده همکاری هستیم.

از طرح های توسعه‌ای شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران حمایت می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با حضور در شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران ضمن بازدید از خط تولید این شرکت، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید اقدامات و پیشرفت‌های شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران را قابل‌توجه خواند و گفت: شستا این آمادگی را دارد که در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بهسازی واحدهای تولیدی اقدامات و کمک‌های لازم را ارائه دهد.

وی افزود: در شستا از طرح‌های توسعه‌ای استقبال می‌کنیم و اگر لازم باشد در خصوص سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز آماده همکاری هستیم.

بابایی نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از حضور مدیرعامل شستا از اقدامات خوب و متعهدانه تیم مدیریتی و کارکنان این شرکت تقدیر کرد . وی شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران را شرکتی مهم و پیشرو در صنعت دارویی کشور، عنوان نمود و حمایت‌های مجموعه شستا برای ایجاد طرح‌های توسعه استقبال کرد.

موسوی مدیرعامل شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران در این دیدار، مشروحی از فعالیت‌ها و اقدامات شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت تولید و قطع وابستگی به خارج، روند پیشرفت شرکت در سال‌های اخیر، طرح‌های توسعه‌ای شرکت و چشم‌انداز شرکت در جهت توسعه پایدار، ارائه و بیان نمود.

شایسته ذکر است شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران از شرکت‌های تابعه هلدینگ داروئی تأمین (تیپیکو) و زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: