کد خبر: ۹۴۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۱۵۶
حالا مشخص شد شایعات درباره حضور سرپرست فولاد در این باشگاه صحت داشته است.
مدیر فولاد نکونام را فراری داد و رفتبه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین،حالا مشخص شد شایعات درباره حضور سرپرست فولاد در این باشگاه صحت داشته است.

سپهر ستاری؛ حمیدرضا رادکیا سرپرست مدیرعاملی فولاد از کار برکنار شد و جای خود را به شعبانی رئیس هیات مدیره این باشگاه داد. پایان کار او در راس مدیریت فولاد نشان داد تمام شایعات درباره ماموریت او برای حذف نکونام از کادر فنی این تیم کاملا درست بوده است. رادکیا از روز اول حضور در باشگاه به سرمربی فولاد روی خوش نشان نداد و در نهایت با جذب نکردن یک مهاجم، آب پاکی را روی دست نکونام ریخت. چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات نیم فصل، گادوین منشا به دفتر مدیرعامل رفت و سرمربی فولاد تصور می کرد کار خرید او قطعی شده ولی یک ساعت بعد از اتمام زمان نقل و انتقالات رادکیا به کادر فنی خبر داد با گادوین منشا قرارداد نبسته است! موضوعی که باعث عصبانیت شدید نکونام شد. گادوین منشا و مدیر برنامه‌اش به سرمربی فولاد اطلاع دادند آماده امضای قرارداد بودند و حتی حاضر شدند از رقم اولیه به اندازه چشمگیری پائین بیایند ولی رادکیا پای خود را در یک کفش کرد که قرارداد را امضا نمی‌کند. مدیر برنامه منشا در آن جلسه گفته بود: «اگر او را نمی خواستید چرا ما را به اهواز کشاندید؟!»
رادکیا بر سر بازگرداندن سینا مریدی به فولاد هم علیه نکونام شد. هنوز بعد از گذشت یک ماه و اندی چک رضایتنامه این بازیکن نقد نشده. رادکیا تاکید داشت مریدی باید نیم فصل دوم را مجانی برای فولاد بازی کند در حالی که این بازیکن می گفت فقط دو میلیارد پول رضایتنامه به صنعت نفت آبادان داده است! او به مریدی گفته بود: «دو میلیارد پول رضایت صنعت را می دهیم و اگر نیم فصل دوم خوب بازی کنی، انشالله سال بعد به عنوان پاداش قراردادی 5 میلیاردی با تو می بندیم!» مریدی هم با تعجب گفته بود: «5 میلیارد؟ لطف می کنید!»
مورد بعدی قرارداد تورس اسپانیایی بود. با وجود آنکه او به اهواز رفت تا قراردادش را ببندد رادکیا می گفت این قرارداد را امضا نمی کند تا وقتی که تورس تخفیف بدهد! بازیکن اسپانیایی هم گفته بود فقط بعد از توافق مالی به اهواز آمده و اگر می دانست مدیرعامل موقت چنین رفتاری می کند هرگز نمی آمد. دو روز طول کشید تا قرارداد این بازیکن با درخواست نکونام سرانجام امضا شود.
درباره قرارداد آلکس آلگریا هم همین اتفاق افتاد. باشگاه فولاد با دستور رادکیا برای این بازیکن بلیت و هتل گرفت ولی به محض رسیدن او به اهواز مدیر موقت گفت تمایلی به امضای قرارداد با او ندارد! نکونام که دیگر نمی دانست چه کند، حتی به سعید فتاحی گفت دیگر در هیچ مسئله‌ای دخالت نمی‌کند و رادکیا خودش هر طور دوست دارد، تصمیم بگیرد. در قرارداد سوگیتو هم از این دست اتفاقات عجیب افتاد. به طور مثال رادکیا مدیر روابط عمومی این باشگاه را مجبور کرد تا قرارداد سوگیتا را امضا می‌کند. موضوعی که با تعجب این بازیکن ژاپنی هم همراه شد!
رادکیا که می دانست فولاد به خاطر مصدومیت های فراوان با مشکل کمبود بازیکن روبروست، دقیقا در مسیر جذب بازیکن برای این تیم با نکونام راه نیامد و برای جذب هر بازیکن، به شدت با او وارد دعوا شد. موضوعی که نزدیک بود بعد از بازی پرسپولیس با استعفای قطعی نکونام همراه شود چراکه از سوی دیگر در اوج حملات قرمزها به نکونام و تیمش، رادکیا یک کلمه هم به دفاع از اعضای تیمش نپرداخت. در آن زمان نکونام مطمئن شد رادکیا آمده تا تنها او را حذف کند به همین خاطر قصد داشت استعفا بدهد ولی با درخواست اطرافیان و شرایط خاص فولاد منصرف شد.
بعد از استعفای نکونام در قطر، رادکیا به جای تلاش برای حل مشکل از مسئولان تیم خواست نامه‌ای برای جریمه او به اهواز ارسال کنند! از سویی با توپ پر به قطر رفت تا رودروی نکونام بایستد و حتی بگوید مشکلی با استعفایش ندارد و می تواند برود. نکونام که از این موضوع مطلع شد، پیش از اقدام رادکیا، خودش کنار کشید تا به این مدیرعامل اجازه ندهد پای جدایی‌اش امضای او خورده باشد؛ موضوعی که البته مدیر موقت را به شدت عصبانی کرد.
عجیب تر اینکه رادکیا بعد از ورود شبانه به قطر گفته بود هیچ پولی همراه خود نیاورده و برخلاف میل نکونام نمی تواند پاداش بازیکنان را بپردازد ولی به محض جدایی این مربی، ناگهان پول رسید و رادکیا پاداش بازیکنان را تا قبل از ظهر داد! موضوعی که با تعجب همه همراه شد. در تمام این ماجراها اکثر بازیکنان مخالف رادکیا بودند و تنها کسی که در اردو از بازیکنان می خواست از این مدیر حمایت کنند، ایوب والی بود. بازیکنی که با نکونام مشکل داشت چراکه بعد از اشتباه بزرگ مقابل تراکتور، سرمربی فولاد به او ایراد گرفته بود چرا یار خود را رها کرده تا گل بزند؟ والی که بزرگتر تیم بود، حتی در زمان بازگشت فولاد به اهواز، وقتی بازیکنان به حضور بوقچی‌ها در هواپیمای تیم ایراد گرفتند، سکوت کرده و به دفاع از تصمیم مدیرعامل پرداخت!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: