کد خبر: ۹۴۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۸
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نسبت به رفتار اخیر عضو شورای شهر تبریز در قبال یک خبرنگار واکنش نشان داد.

واکنش مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به سیلی خوردن یک خبرنگارایمان شمسایی ـ مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ـ از پیگیری حمله عضو شورای شهر تبریز به یک خبرنگار خبر داده و تاکید کرده است: «سیلی زدن و تهدید کردن قطعاً محکوم است حتی اگر شهروند معمولی باشد؛ چه برسد به نماینده افکار عمومی که مجوز رسمی از این نظام برای کار خبری دارد.»

به گزارش خبرداغ ، روز گذشته فیلمی از ضرب و شتم یک خبرنگار توسط یکی از اعضای شورای شهر تبریز در فضای مجازی پخش شد که در پی این اتفاق، ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در واکنش به ضرب و شتم این خبرنگار در صفحه شخصی خود نوشت: «آقایان مسئول! ماجرای فرماندار و خبرنگار رفسنجانی که پیش آمد، گفتید خبرنگار هم مقصر بوده. اصلاً کاری ندارم این ادعا درست است یا غلط. اما سیلی زدن و تهدید کردن قطعاً محکوم است. حتی اگر شهروند معمولی باشد چه رسد به نماینده‌ی افکار عمومی که مجوز رسمی از این نظام برای کار خبری دارد.

عضو شورای شهر تبریز به صورت خبرنگار سیلی زده است. البته خواسته از او فیلم نگیرد و قصدش انداختن گوشی بوده که در کلان ماجرا فرقی نمی‌کند. با مدیر ارشاد استان صحبت کردم در راه استانداری بود و قرار شد پیگیری کند. با خبرنگار و مسئول خانه مطبوعات استان هم.»

واکنش اخیر ایمان شمسایی به رفتار عضو شورای شهر تبریز در قبال یک خبرنگار بوده است. سال گذشته هم رفتار توهین‌آمیز و درگیری فرماندار رفسنجان با یک خبرنگار هم منجر به عزل وی شده بود.

ایسنا
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: