کد خبر: ۹۴۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۸
عبدی با گلزنی و اشک صدمین دیدارش با پیراهن پرسپولیس را جشن گرفت.

ورود تراژیک عبدی به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: مهدی عبدی که در سه دقیقه پایانی بازی دیروز، فرصت حضور برابر نفت مسجد سلیمان را پیدا کرد، توانست از تله مدافعین حریف فرار کند و نامش را میان گلزنان پرسپولیس در این فصل قرار دهد. افت شدید عبدی باعث شده بود تا خیلی‌ها کار این مهاجم جوان در پرسپولیس را تمام‌شده بدانند اما عبدی گل زد و گریه افتاد تا بازگشتش را به احساسی‌ترین شکل ممکن نشان دهد.

 
 

او در اوج جوانی با گل سه امتیازی مقابل استقلال شناخته شد و با گشودن دروازه النصر در نیمه‌نهایی و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به قلب هواداران پرسپولیس راه پیدا کرد. حالا عبدی ۲۴ سال سن دارد و با فرصتی که عصر روز گذشته گل‌محمدی در اختیارش گذاشت، به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن پرسپولیس دست یافت.

 

جدیدترین عضو باشگاه صدتایی‌های سرخ‌های تهرانی دقیقا یک سال در گلزنی ناکام مانده بود و آخرین گلش برای پرسپولیس، به ۹ اسفند ماه سال قبل و دیدار برگشت مقابل مس رفسنجان برمی‌گشت. عبدی که قراردادی طولانی مدت با پرسپولیس دارد امیدوار است این گل، بتواند او را دوباره به ترکیب اصلی تیمش نزدیک کند.

 

حالا که لوکادیا رفته و پریرا هنوز نتوانسته خودش را در حد و اندازه یک جانشین خوب برای او نشان دهد و از طرف دیگر، شیخ دیاباته هم مصدوم است، عبدی فرصت خوبی دارد که بتواند یحیی گل‌محمدی را قانع کند که فرصت بیشتری در اختیار او قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: