کد خبر: ۹۴۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۱۶
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن هستند و آن کسانیکه با ایجاد یاس به دنبال کم کردن اقبال مردمی و اقتدار نظام هستند در حقیقت همان سرسپردگان و نفوذیان دشمنان هستند.

مقدم: امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن استبه گزارش خبرداغ ، احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با  فارس، در رابطه با بیانات راهگشای رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، اظهار کرد: معظم‌له همچون گذشته با بیانات و مواضع روشنگرانه و راهبردی خود، هم راه سعادت را مشخص نمودند و هم دست دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را بر ملا کردند و همچنین مسئولان را نسبت به حربه‌های خودفروختگان و اجانب و لزوم وظیفه شناسی و قدردانی از ملت آگاه کردند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص یاس آفرینی و لزوم امید داشتن، افزود: سیاست امروز دشمن، یاس‌آفرینی است چرا که دشمن با ناامید کردن و تحریم های همه جانبه یک ملت، به دنبال اهداف استعماری خودش است لذا روحیه خودباوری و اقتدار و همچنین امیدآفرینی مسئولان و خدمتگذاران مردم بیشتر از هر چیزی موجب سرخوردگی اجانب می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن هستند، تشریح کرد: آن کسانی که با ایجاد یاس به دنبال کم کردن اقبال مردمی و اقتدار جمهوری اسلامی هستند در حقیقت همان سرسپردگان و نفوذیان دشمنان هستند که جایگاه و هویت شان در خطر افتاده است و دستشان برای مردم رو شده است و با ترفند ناامیدی، به دنبال تسلیم نظام و عدم حمایت مردم از انقلاب و رهبری هستند بنابراین مسئولانی که خداترس هستند و با مدیریت جهادی و با هدف پیشرفت و اقتدار جامعه اسلامی کار می کنند، همواره سرشار از امید و توکل هستند و هیچگاه خواستار تسلیم و سقوط نظام نیستند لذا هویت این افراد هم برای نظام و هم برای مردم با بصیرت شناخته شده و بر ملا است. 

مقدم بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی، صرفا نظامی دینی و سخت گیرانه نیست بلکه دین را در کنار مردمسالاری و آزادی قرار داده است به طوری که مردم بیشترین نقش را در سرنوشت خود دارند اما عده ای مغرض و سلطنت طلب تجزیه طلب با نشان دادن چهره ای خشن از اسلام و نظام کشور ما درصدد اجرایی کردن جنگ داخلی و دخالت اجانب و در نهایت ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی هستند که باید بدانیم این‌ها دشمنان قسم خورده و همیشگی ما هستند و در این راه از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نمی‌کنند اما مسئولان و مردم باید هوشیار باشند. 

وی ادامه داد: نظام سلطه و غرب مستکبر با نظام و انقلاب ما بواسطه اسلامی و مردمی بودن آن دشمنی دیرینه دارند و این دشمنی نیز هیچگاه از بین نمی رود و کسانیکه بدنبال اجرایی کردن نسخه های غرب در ایران هستند بدانند که نظام لیبرال دموکراسی حتی در کشورهای خودشان نیز سبب بیزاری و تنفر مردمشان شده است اما برخی نادان مغرض، جمهوری اسلامی را که نظامی بر پایه مردم سالاری دینی و نظر و آراء مردمی است را می خواهند با این گونه نظام های پوچ و امتحان پس داده جایگزین کنند که بحول الهی و اتحاد و بصیرت مردمی راه به جائی نخواهند برد. 

این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت و با ارزش شمردن مجلس خبرگان، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری : مجلس خبرگان اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام را بیان میکند و با آمیختن محتوای دینی نظام با مردم سالاری توانسته است موجب اتحاد این انقلاب شود لذا مجلس خبرگان که نقش موثر و حیاتی تعیین و نظارت بر رهبری جامعه را برعهده دارد، بسیار ارزشمند است و به همین دلیل دشمنان ما بدنبال تضعیف ارکان اصلی این نظام و علمای آن هستند تا بدین طریق موجب تضعیف و سقوط نظام شود. 

وی با تاکید بر لزوم شناخت و آشنایی مردم و نسل جوان با وظایف خطیر مجلس خبرگان، مطرح کرد: جایگاه مجلس خبرگان و اهمیت بسزای آن باید برای نسل کنونی و آینده روشنگری شود تا مردم با دانستن اهمیت این مجلس تاثیر گذار و وظیفه بسیار حیاتی آن، نسبت به نقشه دشمنان مبنی بر دشمنی با مجلس خبرگان و تضعیف اعضا و رهبری جامعه اسلامی هوشیار باشند. 

مقدم گفت: طبق تاکیدات همیشگی معظم له در خصوص ملت متحد و حامی نظام و لزوم رضایتمندی و آسایش مردم، باید گفت که حضور و اتحاد مردم همیشه در صحنه، بزرگترین و قوی ترین پشتوانه نظام کشور ما بوده و هست که لازم است علاوه بر قدرشناسی این ثروت و گنج ملی، مسئولان نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم خصوصا مشلات معیشتی، اقتصادی، مسکن و ... تلاش جهادی کنند و قدر این ذخایر الهی را بدانند چراکه مردم با بصیرت و متحد، ولی نعمت مسئولان این نظام هستند و باید به نحو احسنت راضی نگه داشته شوند.

وی ادامه داد: علما و روحانیت از مهم ترین تاثیر گذاران تشکیل انقلاب اسلامی بوده اند بنابراین امروز ضرورت دارد که باری دیگر علما به میدان بیایند و با جهاد تبیین و گفتار پدرانه و دلسوزانه ملت را دلگرم کرده و حقوق ملت را مطالبه کنند و همچنین شبهاتی را که توسط دشمنان این انقلاب طراحی و پخش می شوند را پاسخ دهند. 

مقدم تاکید کرد: هر شبهه و توطئه ای که از سوی دشمن برای کند کردن سرعت پیشرفت و اقتدار انقلاب ما طراحی می شود، در حقیقت نعمت و فرصتی برای بارورکردن شعور سیاسی و توانایی های داخلی و نخبگانمان است پس می توانیم از شبهات کمال بهره را ببریم و موجب بصیرت دهی، دشمن شناسی و خودباوری ملت شویم. 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه پشتیبانی فکری مجموعه‌های جوان و افراد صاحب فکر، برعهده حوزه های علمیه است و امروزه با توجه به حجم گسترده شبهات اعتقادی و جنگ روانی دشمنان، وظیفه روحانیون و حوزه ها نیز سنگین تر شده است و لازم است روحانیت آگاه وارد گود شوند و  با مهندسی معکوس شبهات و فتنه ها را به خود دشمنان برگردانند. 

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: