کد خبر: ۹۴۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۴
درحالی که از ابتدای هفته فروش ارز با کارت ملی متوقف شده بود از صبح امروز با مجوز بانک مرکزی، صرافی ها به هر فرد ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مردم می فروشند. امروز صرافی ها دلار با کارت ملی را در کانال ۵۲ هزار تومان با متقاضیان می‌فروشند.

فروش ارز با کارت ملی آزاد شد؛ هر نفر ۵ هزار یورو / صراف‌ها: تغییری در بخشنامه روال فروش ارز با کارت ملی انجام نشده؛ فقط قیمت بالاتر رفتهتسنیم در کانال تلگرامی خود نوشت: درحالی که از ابتدای هفته فروش ارز با کارت ملی متوقف شده بود از صبح امروز با مجوز بانک مرکزی، صرافی ها به هر فرد ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مردم می فروشند.

به گزارش خبرداغ ، این خبرگزاری ادامه داد: صراف ها می‌گویند هیچ تغییری در بخشنامه روال فروش ارز با کارت ملی انجام نشده و فقط قیمت بالاتر رفته است.

امروز صرافی ها دلار با کارت ملی را در کانال ۵۲ هزار تومان با متقاضیان می‌فروشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: