کد خبر: ۹۴۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۸
قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ برای نخستین بار از رقم ۳۰ میلیون تومان عبور کرد. اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه امامی را تا حدود ساعت ۱۲ و نیم ظهر ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش کرده است.
 
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ برای نخستین بار از رقم ۳۰ میلیون تومان عبور کرد. اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه امامی را تا حدود ساعت ۱۲ و نیم ظهر ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش کرده است.

قیمت سکه از ۳۰ میلیون تومان عبور کرد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ برای نخستین بار از رقم ۳۰ میلیون تومان عبور کرد.

 
 

به گزارش «انتخاب»، اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه امامی را تا حدود ساعت ۱۲ و نیم ظهر ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش کرده است.

بر این اساس، قیمت سکه طرح قدیم ۲۸ میلیون ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۶ میلیون، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار و سکه گرمی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: