کد خبر: ۹۴۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۲۷
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی به مناسبت فر رسیدن روز پاسدار تأکید کرد: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

پیام سردار پاکپور به مناسبت روز پاسدار/ با درک حقایق جاری در جهان تا پای جان در راه حق ایستاده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت سرور شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پیامی ضمن تبریک این روز، بر عزم و آمادگی پاسداران و رزمندگان اسلام در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

سردار محمد پاکپور در این پیام با بیان اینکه در پرتو بصیرت انقلابی به خوبی از پیوند و رابطه تنگاتنگ بسیاری از رویدادهای جاری در دنیا را که توسط نظام سلطه طراحی و اجرا می‌شود، آگاهیم، خاطرنشان کرد: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

در بخش دیگری از پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه آمده است: امروز رزمندگان اسلام در جای‌جای جغرافیایی پهناور جهان اسلام به اعتبار سرشت عاشورایی و شجاعت و سلحشوری در تمامی صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی، مجاهدانه در میدان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز چشم در چشم بدخواهان و استکبار ایستاده‌اند و با تکیه بر قدرت خدا و به پشتوانه ملت‌های استوار، شریف و قهرمان، با عبور از فراز جبهه دشمنان و عقب راندن آنان، نشان دادند، هیچ قدرتی قادر به غلبه بر آنان نیست.

در فراز دیگری از پیام سردار پاکپور، ضمن تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردانی که با پیروی از مولا و مقتدای خود حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به مقام شامخ شهادت نایل شدند، آمده است:

پاسداران انقلاب اسلامی با بصیرت و شناخت درست زمانه، در رکاب نایب بر حق امام زمان (عج)، در مسیر انجام وظیفه الهی با اعتماد مطلق به پروردگار و در راه اعتلای کلمه حق و ادای تکلیف خویش عمل نموده و شجاعانه و باورمندانه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون ایستاده‌‌اند و وعده تخلف‌ناپذیر الهی، پیروزی و رستگاری و پیروزی حق بر باطل است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
0
0
به هیچ وجه نمی‌پذیریم که گروه‌های تروریستی مورد حمایت مسئولان اقلیم کردستان عراق و مزدورانشان به رهبری آمریکا در شمال عراق تهدیدی علیه امنیت ایران باشند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: