کد خبر: ۹۴۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۱۳
مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی فولاد با حضور حسن پور معاون سازمان حراست کل کشور، هاشمی رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

انتصاب سرپرست دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم که امیرعلم عضو هیات مدیره صندوق نیز حضور داشت، حکم انتصاب مظفر افسری به عنوان سرپرست دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی فولاد ابلاغ و از خدمات ابراهیم بابک نیا سرپرست پیشین این دفتر تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای این جلسه، کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تشکر از حضور میهمانان جلسه به ویژه معاون سازمان حراست کل کشور و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حراست نقش و اهمیت بسزایی در ایفای ماموریت های صندوق دارد.
وی با تقدیر از خدمات بابک نیا گفت: تغییر و تحولات مدیریتی موضوعی طبیعی است و امیدواریم آقای افسری نیز در این مسئولیت خطیر موفق باشند.
حسن پور معاون سازمان حراست کل کشور در سخنانی، صیانت از دارایی های مادی و معنوی، ارتقای سلامت اداری و مبارزه بی امان با فساد را سه اولویت اصلی حراست عنوان کرد و گفت: امیدواریم با مدیریت آقای کاظمی مشکلات صندوق فولاد مرتفع گردد و حراست نیز از مدیران صندوق حمایت خواهد کرد و یاری گر آنها خواهد بود.
وی افزود: ارتقای جایگاه حراست صندوق به عنوان دفتر مرکزی حراست می تواند در ایفای بهتر وظایف حراست صندوق موثر باشد.
هاشمی رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تقدیر از خدمات بابک نیا و با آرزوی توفیق برای افسری گفت: در این چند ماه شاهد بوده ام که آقای کاظمی تلاش ها و پیگیری های دلسوزانه ای برای حل مشکلات صندوق داشته است و ما قدردان این تلاش ها هستیم.
افسری نیز در سخنانی گفت: همه تلاش ما این است که همراه و همگام مدیران و همکاران باشیم و در این مسیر سخت مشکلات را حل کنیم.
بابک نیا نیز با اشاره به اینکه تجربه مدیریت حراست در صندوق فولاد تجربه گرانبهایی بود برای افسری آرزوی موفقیت نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: