کد خبر: ۹۴۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۱۲۱
محصولات مرسدس‌بنز در حال پوست اندازی هستند و یک سری از مدل‌ها حذف و مدل‌های جدیدی وارد سبد محصولات این شرکت خواهند شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدینی: توسعه سری محصولات AMG و میباخ و G کلاس،از اهداف آینده مرسدس‌بنز است. سری محصولات کامپکت با حذف مدل‌هایی مثل A کلاس هاچ‌بک و سدان و همچنین B کلاس،تغییر می‌کنند.

پوست انداختن شاسی بلند مشهور مرسدس‌ بنز / عکس


پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.

پوست انداختن شاسی بلند مشهور مرسدس‌ بنز / عکس


احتمالا جی‌کلاس کامپکت یا مینی در این سری از محصولات عرضه شود. این خودرو کمی از جی‌کلاس عادی کوچکتر خواهد بود و در سال ۲۰۲۶ ساخته خواهد شد.

پوست انداختن شاسی بلند مشهور مرسدس‌ بنز / عکس


پیشرانه eATS ۲.۰ و گیربکس ۲ سرعته و اینورتر سیلیکون کاربید از مشخصات فنی این خودرو هستند. عرضه جی‌کلاس نسخه عادی در کنار مدل EQG و جی‌کلاس کامپکت،می‌تواند به موفقیت این سری از محصولات مرسدس‌بنز ادامه دهد.

کانسپت Ener-G-Force که در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد،می‌تواند شبیه‌ترین محصول به جی‌کلاس کامپکت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: