کد خبر: ۹۴۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
جهانبخش بار دیگر برای فاینورد درخشان ظاهر شد و توانست بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

شاهکار دوباره کاپیتان ایران برای تیمشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ هلند، فاینورد به مصاف آلکمار رفت و به برتری ۲ بر یک رسید.

در این بازی جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد قرار گرفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد و نمایشی عالی از خود به جا گذاشت و توانست گل اول فاینورد را با یک ضربه سر به ثمر برساند.

جهانبخش در این بازی با نمره ۸.۸ بهترین بازیکن زمین شناخته شد و توانست با آمار یک گل و ۴ ایجاد موقعیت گل و ۶۳ درصد دقت پاس مهره اصلی فاینورد نام گیرد.

او در زمینه دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت و یک تکل موفق به ثبت رساند و با ۹ بازپس‌گیری توپ، ۲ قطع توپ و ۲ دریافت توپ آماری عالی از خود به نمایش گذارد.

جهانبخش در دوئل‌های هوایی عالی بود و از ۶ دوئل رکورد ۱۰۰ درصد موفقیت را به ثبت رسانید. او در دوئل‌های زمینی از ۱۴ عدد تنها ۵ بار موفق بود و آمار ۳۶ درصد موفقیت در دوئل‌های زمینی را به نمایش گذاشت.

فاینورد با این برد یک قدم بزرگ برای قهرمانی برداشت و با ۴۹ امتیاز در صدر جای خود را محکم کرد. آلکمار با ۴۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و آژاکس با یک بازی کمتر و ۴۳ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است.

جهانبخش هفته گذشته نیز با آیندهوون نمایشی عالی داشت و توانست هر ۲ گل فاینورد را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: