کد خبر: ۹۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر امسال حضور دارند بسیار بیش‌تر از سال‌های قبل است، این جشنواره از 28 بهمن به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وزیر ارشاد: تعداد خوانندگان جشنواره موسیقی فجر در این دوره بسیار بیش‌تر از سال‌های قبل است/برگزاری کنسرت‌ها در نقاط مختلف کشوربه گزارش خبرداغ ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در رابطه با روند برگزاری کنسرت‌ها در کشور و جشنواره موسیقی فجر گفت: به لطف خدا از این هفته دیدیم که کنسرت‌های مختلف در کشور آغاز شده و همان بحثی که در واقع ما اعلام کرده بودیم که می‌خواهیم همه هنرمندان‌فعالیت های خود را آغاز کنند، شروع شده و خداروشکر استارت این موضوع زده شده است.

وی افزود: در بحث جشنواره موسیقی فجر باید بگویم این جشنواره یک برنامه بسیار کاملی دارد و در همه بخش‌ها از جمله موسیقی سنی و پاپ با حضور همه هنرمندان این عرصه برگزار می‌شود و برنامه آن روی سایت مربوطه است.

اسماعیلی در پایان گفت: باید بگویم تعداد خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر امسال حضور دارند بسیار بیش‌تر از سال‌های قبل هست و بلیط فروشی برای عموم مردم آغاز شده و این جشنواره از 28 بهمن ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: