کد خبر: ۹۴۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب بافت تاریخی شهر شیراز گفت: کار ما مرمت است؛ مرمت آثاری که در گذشته تخریب شده است.

واکنش ضرغامی به تخریب بافت تاریخی شیراز؛ شایعه است، مرمت کردیم!به گزارش خبرداغ ، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب بافت تاریخی شهر شیراز گفت:علی‌رغم شایعات هیچ‌گونه تخریبی در بافت تاریخی شیراز صورت نگرفته است. کار ما مرمت است؛ مرمت آثاری که در گذشته تخریب شده است.

وی همچنین با اعلام این خبر که "هفتمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنر‌های سنتی هفته آینده برگزار می‌شود" عنوان کرد: ۳ سرو سیمین خاص برای آثار خارجی و ۷ سرو سیمین برای تولیدات داخل برای هفتمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنر‌های سنتی در نظر گرفته شده است.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: