کد خبر: ۹۴۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
تعداد بازدید: ۲۰۱
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور باید خطا روی من را پنالتی می‌گرفت.

داور باید خطا روی من را پنالتی می‌گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان ربیعی به اتمام رسید.

وحید حیدریه، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان این مسابقه اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما قطعاً برای برد کافی نبود. امیدوارم از بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتر و تلاش بیشتر بتوانیم دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنیم و به نتایج دلخواه برسیم و باعث خوشحالی هواداران فولاد شویم.

وی درمورد صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه مس رخ داد، خاطرنشان کرد: من بین دو نیمه با وحید کاظمی صحبت کردم. شاید من در حین بازی نظرم 50-50 بودم، اما باید بگویم که بازیکن حریف ضربه‌ای را به بیرون پای چپم من زد. به نظرم آن صحنه پنالتی بود و به داور هم گفتم که امیدوارم من اشتباه کنم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: من آن صحنه را در پایان بازی دیدم؛ متاسفانه باید آن صحنه پنالتی اعلام می‌شد که اینگونه نشد. اگر آن صحنه پنالتی اعلام می‌شد قطعاً مسیر بازی تغییر می‌کرد و به گل مساوی می‌رسیدیم. نمی‌توان حالا چیزی را تغییر داد و امیدوارم در بازی‌های بعدی تمرکز بیشتری داشته باشیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: