کد خبر: ۹۴۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
تعداد بازدید: ۱۴۲
مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

تمامی فرودگاه‌های کشور باز است / مسافران پیش از حرکت به‌ سمت فرودگاه تماس بگیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

علی‌اصغر باریکانی گفت: تشخیص کافی بودن میزان دید و تصمیم‌گیری برای نشست و برخاست هواپیما از طریق سازمان هواپیمایی به‌ عنوان نهاد حاکمیتی به ایرلاین‌ها واگذار شده است، اما در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و شرایط جوی، برای انجام پرواز در فرودگاه‌ها مساعد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر تمامی شرایط برای نشست و برخاست پروازها در فرودگاه مهرآباد برقرار است؛ البته این شرایط برای زمان فعلی است و پروازهای بعدی را شرایط جوی تعیین می‌کند.

در عین حال با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، توصیه می‌شود مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: