کد خبر: ۹۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با قانون جدید از سال آینده بودجه کشور به صورت دو مرحله‌ای بررسی می‌شود.

طحان‌نظیف: با قانون جدید از سال آینده بودجه کشور به صورت دو مرحله‌ای بررسی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز دوشنبه ۲۴ بهمن برگزار شد.

وی  افزود: لایحه دوفوریتی یادداشت تعهدات ایران برای کسب جایگاه در سازمان همکاری شانگهای در هفته های اخیر مورد بررسی قرار گرفت و مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد. این مصوبه آخرین بخش فرایند الحاق کشورمان به سازمان همکاری شانگهای بود که به تصویب رسید.

سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح نقل و انتقال سوابق بیمه صندوق‌های بازنشستگی نیز گفت: ابهامات و ایرادات شورا در مجلس برطرف شد و تنها یک مورد ماند و نسبت به این ماده اصلاحی نداده است. اجرای قانون جدید نباید موجب اخلال در صندوق های بازنشستگی شود که اگر مجلس آن را اصلاح کند ما بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

طحان نظیف خاطر نشان کرد: طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عالی نظارت با اصلاحی که در مجلس داشت اکثر اشکالات برطرف شد و دو مورد از آن باقی مانده و مجلس روی آن دو اصرار دارد که باید به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود.

وی درباره اساسنامه سه شهر به نام های کرمان، تابناک و مهرگان در آذربایجان غربی و فارس و قزوین گفت: این اساسنامه ها بررسی و این اساسنامه ها خلاف شرع و قانون شناخته نشد و این شهرها می‌توانند ایجاد شوند.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین گفت: با قانون جدید از سال آینده بودجه کشور به صورت دو مرحله‌ای بررسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: