کد خبر: ۹۴۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۸۴
غرفه‌ مطالبه‌گری مسکن که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برقرار شده بود، محلی برای مطالبه‌گری وعده ساخت ۴ میلیون مسکن بود و بیش از ۱۰۰۰ نفر در این غرفه طومار مطالبه‌گری واگذاری رایگان زمین را امضا کردند که قرار است این طومار به مسئولین مربوطه فرستاده شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف غرفه‌ مطالبه‌گری مسکن، که در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برقرار شده بود، محلی برای مطالبه‌گری وعده ساخت ۴ میلیون مسکن بود، این طومار به امضای بیش از 100 نفر از مردم رسید.

این غرفه جایگاهی برای شنیدن درخواست‌ها و انتظارات مردم در حوزه مسکن و محلی برای صحبت مسئولین با مردم شریف و گرانقدر بود. تعداد بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم شریف در این غرفه طومار مطالبه‌گری واگذاری رایگان زمین را امضا کردند که قرار است این طومار و  صحبت‌های مردم عزیز ایران به مسئولین مربوطه فرستاده می‌شود و بازویی برای مردمی‌سازی مسکن باشد تا بار دیگر از بحران‌ها و مسائل کشور با نقش‌آفرینی مردم عبور کنیم.

 

همچنین  سجادی ورزش و جوانان،  دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و  رضاخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، علاوه بر مراجعه به غرفه و امضای طومار، با مردم صحبت کردند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: