کد خبر: ۹۴۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۴
تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در 6 ماده و دو تبصره به امضا رسید.

امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین شستا و صندوق بازنشستگی کشوریبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، این تفاهم‌نامه همکاری مشترک با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به امضا رسید.
بر اساس این گزارش، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت‌های موجود فی‌مابین شستا با صندوق بازنشستگی کشوری برای ایفای نقش فعالانه در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده در سیاست‌های کلی و مصوب تأمین اجتماعی ابلاغی معظم له به سازمان تأمین اجتماعی و پیش‌گامی در تقویت مشارکت‌های راهبردی و بسترهای هم‌افزایی فی‌مابین، باتوجه‌به سیاست‌های هم‌افزایی در مجموعه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.
از محورهای همکاری ذکر شده در این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری جهت مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک در صنایع دارو، نفت و گاز و پتروشیمی، سیمان و ساختمان، تولید برق و ساخت نیروگاه، معدن و صنایع معدنی و سایر صنایع هدف، همکاری مشترک برای همسوسازی سیاست‌های بنگاه‌داری در شرکت‌های دارای سهام‌داری و منافع مشترک، تشکیل کنسرسیوم‌های مشترک تخصصی، همکاری مشترک در راستای تقویت سرمایه‌گذاری با محوریت اشتغال آفرینی، محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت سرمایه‌گذاری در سطح کشور، همکاری مشترک در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متقابل جهت توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و همچنین همکاری در راهبری شرکت‌های دارای منافع، افزایش سرمایه جهت اصلاح ساختار کالی و اجرای پروژه و توسعه شرکت‌ها و غیره، اشاره نمود.
این تفاهم‌نامه در 6 ماده و دو تبصره در تاریخ 23 بهمن‌ماه بین طرفیت امضا و مبادله شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: