کد خبر: ۹۴۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره لغو بازی استقلال و پیکان صحبت کرد.

توضیحات سهیل مهدی درباره تعویق بازی پیکان و استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره لغو دیدار بین تیم‌های پیکان و استقلال تهران اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی ادامه دار و استعلام‌های انجام شده از سایت‌های معتبر هواشناسی کشور این بارش همچنان به شدت تا ساعات بعد از ظهر باقی خواهد بود و همین لحظه داور مسابقه و مسئولان برگزاری مسابقه و سازمان لیگ در محل استادیوم طبق گزارشی که دادند شرایط بازی امروز وجود ندارد.

او ادامه داد: امروز بازی لغو شده و طبق قانون به ۲۴ ساعت بعد موکول می‌شود. به دلیل اینکه تداخل زمانی بازی استقلال و پرسپولیس نداشته باشیم و بینندگان تلویزیونی بتوانند هر دو مسابقه را تماشا کنند فعلا پیشنهاد کردیم که بازی فردای استقلال ساعت ۱۴ باشد. بازی پرسپولیس هم در ساعت خودش برگزار می‌شود. این البته منوط به شرایط جوی است که باید ببینیم فردا چطور می‌شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: