کد خبر: ۹۴۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۳
سردبیر برنامه پایش در واکنش به توئیت رئیس سازمان خصوصی‌سازی که تصویر پیامک او را منتشر کرده بود نوشت: کار غیراخلاقی این است که برخلاف قانون تصویر پیامک بنده را منتشر کنید اما چیزی از گفت و گوی حضوری قبل برنامه نگویید.

به گزارش خبرداغ ، سردبیر برنامه پایش در واکنش به توئیت رئیس سازمان خصوصی‌سازی که تصویر پیامک او را منتشر کرده بود نوشت: کار غیراخلاقی این است که برخلاف قانون تصویر پیامک بنده را منتشر کنید اما چیزی از گفت و گوی حضوری قبل برنامه نگویید.

داوود خدابنده افزود: کار غیراخلاقی است که مطلع شدید مهمان دیگری هست و وارد استودیو شدید اما به جای جواب دادن وسط برنامه پاشدید رفتید، کاش به جای فرافکنی می ماندید و به مردم توضیح می دادید.

گفتنی است که در پی انتشار فیلمی از ترک کردن برنامه زنده توسط رئیس سازمان خصوصی سازی ، حسین قربان زاده رئیس این سازمان یک پیامک رو کرد و نوشت : پیامک سردبیر پایش و کار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای پایش، بدون اعلام قبلی در استودیو من را جلوی میهمان دیگر برای مناظره قرار داد!

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ترک یک مناظره: کار غیر اخلاقی پایش؛ بدون اعلام قبلی من را جلوی میهمان دیگر برای مناظره قرار داند / سردبیر برنامه پایش: کار غیراخلاقی این است که چیزی از گفت و گوی حضوری قبل برنامه نگویید / کاش به جای فرافکنی می‌ماندید و به مردم توضیح می‌دادید

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: