کد خبر: ۹۴۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۶
شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با شایعات در مورد خودکشی یک نوجوان در کانون کودکان زندان زاهدان اظهار کرد: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد.

دادستان سیستان و بلوچستان: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت است / ادعای خودکشی او کذب استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد و ادعای خودکشی او کذب است.

 

رسانه‌ها مدعی شده‌اند یک زندانی بلوچ به نام بنیامین کوهکن به دلیل شکنجه‌های شدید جسمی، جنسی و روحی در کانون کودکان زندان زاهدان اقدام به خودکشی کرده است.

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با شایعات در مورد خودکشی یک نوجوان در کانون کودکان زندان زاهدان اظهار کرد: بنیامین کوهکن 17 ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد.

وی افزود: شایعات در مورد خودکشی این فرد کذب محض است و در حال حاضر بنیامین کوهکن در زندان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: