کد خبر: ۹۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۳
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش گفت: از ارتش جمهوری اسلامی بابت اقدامات صورت گرفته در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی تشکر می‌کنیم.

قالیباف: از ارتش بابت اقدامات صورت گرفته در خودکفایی نیروی هوایی تشکر می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (18 بهمن) با اشاره به فرا رسیدن 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جا دارد این روز را به همه غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی هوایی تهنیت و تبریک بگوییم و از شهدایی چون شهید ستاری، بابایی، اردستانی، دوران و همه شهدای عزیز این نهاد و بیعتی که در 19 بهمن ماه با انقلاب اسلامی و حضرت امام ( ره ) در سال 57 داشتند، یاد کنیم.

وی افزود: همچنین از ارتش جمهوری اسلامی بابت اقدامات صورت گرفته در خودکفایی نیروی هوایی، تشکر می‌کنیم.

پایان پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: