کد خبر: ۹۴۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین‌آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر، دستورات لازم خطاب به دادستان عمومی و انقلاب کاشمر صادر شد.

دادستان مشهد: پزشک کاشمری که به یک بانوی محجبه و روحانیت توهین کرده بود، احضار و تفهیم اتهام شد / مطب این پزشک پلمب و از طبابت منع شددادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پزشک هتاک در کاشمر تفهیم اتهام شد و اقدامات و برخورد قانونی انجام می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین‌آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر، دستورات لازم خطاب به دادستان عمومی و انقلاب کاشمر صادر شد.

وی اضافه کرد: در این راستا پرونده قضایی تشکیل، پزشک هتاک احضار و پس از تفهیم اتهام، قرار قانونی لازم صادر و مطب این پزشک پلمب شد.

درودی خاطرنشان کرد: بر اساس قرار نظارت قضایی صادر شده، این پزشک در حال حاضر از انجام فعالیت‌های پزشکی منع شده ‌و تحقیقات و اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.

گفته می‌شود پزشک هتاک کاشمری پس از اهانت به دو بیمار خانم محجبه و عدم پذیرش آنان علیرغم قسم پزشکی، چادر از سر آنان کشید و به نظام و رهبری و روحانیت اهانت کرد.

مطالبه مردم انقلابی استان از دادستان کاشمر، برخورد سریع و قاطع و قانونی و پلمب مطب پزشک هتاک بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: