کد خبر: ۹۴۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۱۲۷
سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تمایل داشت همه بازیکنان سپاهان در زمین حاضر باشند با این وجود اتفاقات فوتبالی طبیعی است.

نکونام: دوست داشتیم سپاهان همه بازیکنان را داشته باشدبه گزارش خبرداغ،جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فردا قطعاً مثل تمام بازی‌های لیگ باید با تمرکز کامل وارد مسابقه شویم. خودتان می‌دانید از شروع دور برگشت بازی‌ها سخت بوده است. بازی‌های دور برگشت، پشت سرهم  و نیاز به انرژی زیادی دارد. با یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران در چند سال اخیر بازی داریم و نیاز داریم که تمام بازیکنان ما کاملاً تمرکز داشته باشند. امیدوارم به حداکثر امتیاز برسیم.

وی افزود: در بازی با تیم‌هایی که در لحظه و ثانیه می‌توانند بازی را تغییر بدهند، سخت است. آنها بازیکنانی دارند که این توانایی را دارند. امیدواریم که بازی خوبی ارائه بدهیم و امیدوارم توام با نتیجه باشد. امیدوارم بازی با حضور هواداران برگزار شود و بعد مدت‌ها بتوانیم از حضور تماشاگران خودمان استفاده کنیم. همه شهرها از این امکان استفاده کردند اما ما نتوانستیم از حضور هوادارن‌مان استفاده کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: دور رفت در بازی که از حضور هواداران استفاده کردیم و با انرژی مثبت آنها توانستیم در دقیقه 87 گلزنی کنیم.  فردا به حضور آنها نیاز داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. در این صورت باید با تمرکز لازم در زمین حاضر شویم و تا دقیقه آخر بتوانیم به موفقیت برسیم و همه در کنار هم خوشحال باشیم.

نکونام در پاسخ به اینکه آیا غیبت 3 بازیکن اصلی سپاهان، تاثیری روی عملکرد فولاد خوزستان دارد،  عنوان کرد: ما فردا با تیم سپاهان بازی داریم. دوست داشتیم همه بازیکنان آنها حضور داشته باشند. البته اینها جزو اتفاقات طبیعی فوتبال است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: