کد خبر: ۹۴۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۲
جلیل محبی، دبیر پیشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت: وحید جلیلی را دعوت کردیم ستاد امر به معروف تا در نشستی در خصوص اولویت‌های امر به معروف صحبت کند. خلاصه اش این بود که فقط باید به امر به معروف و نهی از منکر مسوولین پرداخت و بس. اکنون او از همه کاره‌های صدا وسیماست و درباره فاجعه ‎مولدسازی سکوت کرده. آقای جلیلی رفوزه شدید...

انتقاد دبیر پیشین «ستاد امر به معروف» از سکوت «همه کاره صداوسیما» درباره «فاجعه ‎مولدسازی»: آقای وحید جلیلی! رفوزه شدیدبه گزارش خبرداغ ، جلیل محبی، دبیر پیشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از سکوت وحید جلیلی درباره مصوبه ‎مولدسازی نوشت: آقای جلیلی! رفوزه شدید.

وی در این باره نوشت: وحید جلیلی را دعوت کردیم ستاد امر به معروف تا در نشستی در خصوص اولویت های امر به معروف صحبت کند. خلاصه اش این بود که فقط باید به امر به معروف و نهی از منکر مسوولین پرداخت و بس.

وی افزود: اکنون او از همه کاره های صدا وسیماست و درباره فاجعه ‎مولدسازی سکوت کرده. آقای جلیلی رفوزه شدید...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: