کد خبر: ۹۴۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۵
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور تعدادی دیپلمات و کارکنان این سفارت کماکان ادامه خواهد داشت.

ایسنا به نقل از یک منبع آگاه در وزارت خارجه: فعالیت سفارت آذربایجان در تهران ادامه خواهد داشت / برخی اعضای سفارت به باکو بازگشتندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا  ، یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور تعدادی دیپلمات و کارکنان این سفارت کماکان ادامه خواهد داشت.

 

این منبع آگاه در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از انتقال پیکر عضو جان باخته و دو مجروح حادثه‌ سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و شماری از کارکنان این سفارت و خانواده‌های آنان به باکو توسط یک پرواز اختصاصی خبر داد.

وی همچنین در مورد فعالیت سفارت آذربایجان در ایران و برخی از اخبار منتشر شده در این ارتباط تصریح کرد: فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور تعدادی دیپلمات و کارکنان این سفارت کماکان ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: