کد خبر: ۹۴۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۱

انتشار سی و پنجمین مزایده عمومی املاک بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ،بانک آینده در راستای تبدیل دارایی‌های مازاد به نقدینگی، سی و پنجمین آگهی مزایده عمومی املاک خود را منتشر کرد.

بانک آینده، درنظر دارد تعدادی از املاک تملیکی و مازاد ملکی خود را از طریق مزایده به فروش برساند. املاک مذکور بر مبنای قیمت پایه، در وضعیت موجود، بدون متصرف و متصرف‌دار (با شرایط مختلف) و به صورت نقدی یا نقد و اقساط به فروش می‌رسند. متقاضیان محترم، می‌توانند؛ برای اطلاعات بیشتر و بازدید از املاک در روز‌های کاری از 8:30 تا 13:30، با شماره تلفن‌های 6 تا 85931471- 021 تماس حاصل نمایند؛ یا برای اخذ اسناد شرکت در مزایده و اطلاع از زمان بازدید در ساعات اداری به محل این حوزه به نشانی: تهران، بزرگراه مدرس، تقاطع نلسون ماندلا(الهیه)، ابتدای خیابان بیدار، برج بانک آینده، طبقه چهارم (اداره مهندسی فروش املاک) مراجعه فرمایند. آخـرین مهـلت برای تسلیم پاکت‌ها در تهران و شــهرستان‌ها سـاعت 13:00 روز دوشنبه 1401/11/17 است. همچنین پاکت‌های حاوی پیشنهادهای خرید، روز ‌پنج‌شنبه 1401/11/20، رأس ساعت 08:30 در ساختمان مرکزی بانک به نشانی فوق، باز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: