کد خبر: ۹۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۹۲
سرمربی تیم منچستریونایتد با جدایی مهاجم انگلیسی این تیم مخالف است.

تن هاگ: منچستریونایتد بهترین مکان برای راشفورد استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اریک تن هاگ معتقد است که مارکوس راشفورد در "بهترین مکان" برای تحقق جاه طلبی‌های خود حضور دارد زیرا سرمربی منچستریونایتد به دنبال ساخت تیمی است که بتواند انگلیس و اروپا را فتح کند.

قرارداد رشفورد 18 ماه دیگر در اولدترافورد به پایان می‌رسد. تن هاگ گفت: «مذاکرات بین باشگاه‌ها و بازیکنان محرمانه است. فکر می‌کنم او می‌داند که منچستریونایتد باشگاه اوست اما همچنین، در این محیط، در این تیم، فکر می‌کنم او بهترین فوتبال خود را بازی می‌کند. رشفورد در حال پیشرفت است و این به او مربوط می‌شود، زیرا روی چیزهای خوب کار می‌کند.

رشفورد 100 درصد انرژی خود را خرج می‌کند، برنامه خوبی دارد و فکر می‌کنم در این تیم نیز می‌تواند کیفیت‌های خود را به ارمغان بیاورد. بنابراین، این تیم می‌تواند به رشفورد کمک کند تا در موقعیت مناسب قرار بگیرد و گلزنی کند، جایی که در آن خوب است.

این تیم به این شکل ساخته شده که ویژگی‌های او از آن ناشی می‌شود و فکر می‌کنم این را می‌داند، اما قطعا، بله، رشفورد برای ما مهم است. اگر می‌خواهیم به موفقیتی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم، به او نیاز داریم.»

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: