کد خبر: ۹۴۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۶
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) به منظور بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و زیرساختی در استان سیستان و بلوچستان با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه زابل شد.

دکتر مخبر وارد زابل شد/ سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به همراه سه عضو هیات دولت و هشت نماینده استان در مجلس به سیستان و بلوچستان/ آب، اشتغال، مسکن و بررسی روند اجرایی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور از اهداف این سفر استبه گزارش خبرداغ ، دکتر محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم، گفت: حل مشکلات آبی این استان یکی از اهداف این سفر است و نباید استانی همانند سیستان و بلوچستان با ظرفیت همجواری در کنار دریا و سفره های زیر زمینی از مشکلات کم آبی و خشکسالی رنج ببرد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: انتقال آب از دریا و استخراج آبهای ژرف از مهم ترین برنامه های دولت برای حل مشکلات آب این استان است و همچنین با پیگیری های دستگاه دیپلماسی بدنبال پیگیری حقابه هیرمند هستیم.

دکتر مخبر همچنین حل مشکلات سوخت و جایگاه های سوخت در استان سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: در جلسات این سفر مسائل اشتغال و مسکن بررسی و روند اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان پیگیری می شود.

گفتنی است بازدید از ذخائر آبی و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شرکت در شورای اداری استان و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح اجتماعی، اقتصادی، زیربنایی و عمرانی نظیر بیمارستان و مراکز درمانی، خطوط انتقال برق، مدرسه و... از برنامه های دکتر محمد مخبر در این سفر است.

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر یک روزه وزاری نفت و نیرو و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و همچنین تمامی هشت نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: