کد خبر: ۹۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۷
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل این اقدام اتحادیه اروپا بیکار نخواهد نشست و پاسخ لازم را به آن‌ها خواهد داد.

جوکار: جمهوری اسلامی ایران پاسخ لازم را به اقدام اروپا علیه سپاه خواهد دادبه گزارش خبرداغ ، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این اقدام اتحادیه اروپا اقدامی کاملا سیاسی و برخلاف پروتکل‌های بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است.

وی افزود: اتحادیه اروپا همواره تحت تأثیر و تحت فشار آمریکا تصمیم‌گیری و اقدام می‌کند و صدور این قطعنامه در تحریم سپاه نیز تحت فشار آمریکا صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: آمریکا و اروپایی‌ها وقتی دیدند که تروریست‌های دست‌پرورده‌شان در منطقه ناکام مانده و سپاه پاسداران توانسته امنیت منطقه را تأمین کند، سعی دارند با این قبیل اقدامات، سپاه پاسداران را محدود کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل این اقدام اتحادیه اروپا بیکار نخواهد نشست و پاسخ لازم را به آن‌ها خواهد داد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام اتحادیه اروپا، اقدامات تقنینی لازم را برای مقابله با تحریم سپاه از سوی اروپایی‌ها خواهد داشت.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد

نیروهای ائتلاف بین المللی از سال 2014 تاکنون به رهبری آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهک تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره بوده است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.

هزاران یمنی با سلاح‌های آمریکایی و انگلیسی کشته شدند
تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان 9 سال است که همه جانبه با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری می کنند چرا؟


تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه برای کشورهای اروپایی گران تمام می شود و گران تمام خواهد شد.
و این در حالی است که سپاه از سال 1980 تاکنون با گروه های تروریستی مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که سپاه از سال 2011 تاکنون با تروریست های داعش مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

همه دیکتاتور‌ها سگ دست‌نشانده آمریکا جنایتکار هستند

قدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه اعتماد ایران به کشورهای اروپایی جنایتکار است.

رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگترین هویت تروریستی سازمان یافته جهان، رژیم انگلیس بنیانگذار و رژیم آمریکا بزرگترین حامی آن است. علت خشم کلوپ جهانی تروریست‌ها از سپاه روشن است؛ سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان است.

از سال 1980 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش حامی اصلی همه گروه های تروریستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش جهانی است.
سپاه پاسداران دشمن درجه یک ضد علیه حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی بوده است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا جنایتکار رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.


و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2021 تاکنون تسلیحات اوکراین جنایتکار را تامین می کند چرا؟

جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اروپایی ها جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است
مذاکره ایران با اروپایی ها جنایتکار هم به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 1357 تاکنون به رهبری آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند پس مذاکره و همکاری ایران با اروپایی ها جنایتکار مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بودن و هستند.
از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار تروریست از کشورهای اروپایی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و اسرائیل و به رهبری آمریکا از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده اند و همچنان نیز ادامه دارد.
با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود
این حرکت می‌تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: