کد خبر: ۹۴۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید: ۱۴۷
وزیر کشور در خصوص زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: از نظر ما مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیست و منعی برای برگزاری مسابقات با حضور مردم وجود ندارد.

وزیر کشور: از نظر ما مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه دیدار با علما و مراجع تقلید در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مهمترین موارد مطرح شده از سوی مراجع و علما در این دیدارها اظهار داشت: مراجع و علما در این دیدارها بر آمادگی و مقابله در برابر توطئه‌های دشمنان خارجی تاکید کردند، چرا که دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی کمر بستند.

وزیر کشور افزود: کشور تاکنون استوار در برابر توطئه‌های های دشمنان ایستاده است و این مسیر با قوت ادامه می‌یابد.

وحیدی ادامه داد: مراجع و علما نگرانی‌هایی در خصوص معیشت و مسائل اقتصادی داشتند و توجه به موضوع معیشت مردم را مورد تاکید قرار دادند که توضیحات لازم و اقدامات دولت در این راستا ارائه شد و دولت و شخص رئیس جمهور تلاش شبانه روزی دارند تا معیشت بهتری برای مردم ایجاد شود تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وزیر کشور بیان داشت: در حوزه برخی از آسیب‌های اجتماعی از جمله مسائل اخلاقی و عفاف و حجاب نیز علما تذکراتی داشتند که این موارد باید با قوت دنبال شود.

وزیر کشور در خصوص زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز گفت: از نظر ما مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیست و منعی برای برگزاری مسابقات با حضور مردم وجود ندارد.

وی در ادامه در خصوص مدیریت گازرسانی در روزهای اخیر نیز اظهار داشت: با همت مردم و مدیریت خوبی که در سطح ملی و استانی اتفاق افتاد حادثه ناگواری نداشتیم.

وزیر کشور افزود: این سرما در برخی از کشورهای غربی و در آمریکا که ادعای اول بودن در دنیا را دارد، ۵۶ جان باخته داشته که البته آمارهای غیر رسمی بیشتر از آن است.

وحیدی ادامه داد: برخی از کشورهای اروپایی نیز آمارهای تلفات خود را اعلام نمی‌کنند که در آنجا نیز تلفاتی داشتند.

وزیر کشور گفت: در کشور با مدیریت خوبی که صورت گرفته اتفاقاتی از این دست نداشتیم و کسی دچار مسئله جدی نشد.

وحیدی ادامه داد: بخش صنعت و مردم در امر صرفه جویی گاز، کمک شایانی کردند که این امر نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت بهینه گازرسانی داشته است.

وی بیان داشت: در روزهای آینده نیز پیش بینی می‌شود موج جدید سرما را داشته باشیم که امیدواریم با مدیریتی که صورت می‌گیرد و با همراهی مردم، مشکلات خاصی نداشته باشیم و در روزهای اول ماه بهمن این مشکل را نیز پشت تر بگذرانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: