کد خبر: ۹۴۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۶
وزیر علوم گفت که برای اینکه خیال داوطلبان راحت باشد از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیم و از شورای امنیت کشور خواهش کردیم که در طی برگزاری آزمون اینترنت حوزه‌های برگزاری آزمون قطع شود.
توجیه جالب وزیر علوم برای قطعی اینترنت در کنکور/ از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل ازفارس : وزیر علوم گفت که برای اینکه خیال داوطلبان راحت باشد از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیم و از شورای امنیت کشور خواهش کردیم که در طی برگزاری آزمون اینترنت حوزه‌های برگزاری آزمون قطع شود.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری کنکور در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه خیال داوطلبان راحت باشد از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیم و از شورای امنیت کشور خواهش کردیم که در طی برگزاری آزمون اینترنت حوزه‌های برگزاری آزمون قطع شود.

 

تمام تلاشمان را برای ارامش و امنیت داوطلبان کنکور انجام می دهیم

زلفی گل با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را برای ارامش و امنیت داوطلبان کنکور انجام می دهیم، اظهار داشت: براساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی امسال کنکور در دو نوبت برگزار می شود و صبح و بعدازظهر امروز شاهد رقابت نیمی از داوطلبان از گروه های علوم تجربی و زبان های خارجی هستیم و بقیه داوطلبان فردا به رقابت می پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: