رونمایی از ناوگان جدید لجستیک شرکت توزيع داروپخشبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه،مراسم رونمایی از ناوگان جدید لجستیک شرکت توزیع داروپخش با حضور منصور نکویی‌نیا مدير عامل، محسن منشدی معاون برنامه‌ريزی و توسعه راهبردی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، در انبار مرکزی شرکت توزیع داروپخش برگزار شد.


نکوئی‌نیا مدیر عامل تیپیکو ضمن مروری بر انواع حمل و نقل در کشور گفت؛ سیستم حمل و نقل دارویی کشور بصورت ترکیبی است و در سیستم غذایی و دارویی نکات و حساسیت‌های ویژه‌ای وجود دارد که توجه به آنها از ضروریات این حمل و نقل است.


وی گفت در گذشته از خودروهای ٦٠٨ و ۸۰۸ استفاده می‌شد که دارای کابینت‌های فلزی بود و در تمامی مناطق گرمسیر و سردسیر کشور مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی امروزه وجود ایسوزهای مجهز و کامل در صنعت حمل و نقل موجب شده توزیع استاندارد و بهینه صورت گیرد و جای بسی خوشحالی است و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.
ایشان مکانیزه شدن انبارهای مرکزی را از ضروریات انبارهای دارویی ذکر کردند و ابراز امیدواری کردند که در آینده‌ای نزدیک در شرکت توزیع داروپخش این مهم میسر شود.


محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش با تاکید بر فروش‌محور بودن شرکت توزیع داروپخش گفت: رشد چشمگیر فروش ۴ سال اخیر در طول ۱۰ سال گذشته را شاهد بودیم و تا پایان سال با فروش کمتر از ۲۵۰۰ میلیارد تومان به هدف فروش ۱۵ هزار میلیارد تومان چه بسا فراتر از آن دست خواهیم یافت و در این میان تلاش و کوشش بی‌نظیر همکاران برای دستیابی به این اهداف در طول این ۴ سال بسیار مثال‌زدنی است.
وی رشد سود ناخالص شرکت را معنادار ذکر کرد و گفت عبور از مرز ۲ هزار میلیارد تومان و همچنین سود خالص ۸۵۰ میلیارد تومان نیز تا پایان سال محقق خواهد شد. در سود ناویژه نیز رشد صعودی داشتیم و از ۹.۱۱ درصد به ۱۴ درصد افزایش داشته ایم.
وی در ادامه افزود: در طول ۷۰ سال گذشته در بین شرکت‌های پخش با اختلاف توانسته‌ایم رتبه اول را کسب نمائیم. ایشان یادآور شدند سهم بازار شرکت از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۶ روند نزولی پیدا کرده بود ولی از سال ۱۳۹۸ این روند صعودی شد و اکنون به سهم بازار ۱۴ الی ۱۵ درصد بهبود یافته است.
مرادی در پایان گفت: طی ۴ سال گذشته در حوزه لجستیک اتفاقات خوبی از جمله حمل و نقل، انبارش و راه اندازی مراکز جدید شامل مرکز قزوین، مرکز تخصصی، مرکز سلسله صورت گرفته و هفته آینده نیز مرکز جدید سنندج افتتاح خواهد شد و خاطر نشان کردند که انشاالله مراکز جدید دیگر در خراسان شمالی و جنوبی، اراک و مرکز شرق تهران راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد که در این صورت در تمامی نقاط کشور دارای یک مرکز شرکت توزیع داروپخش خواهیم بود.


در پایان این مراسم از کامیون‌های ایسوزو بازدید و رسما ناوگان جدید شرکت توزیع داروپخش رونمایی شد.