کد خبر: ۹۴۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
منچستریونایتد در نظر دارد که با فروش برخی از بازیکنان مازاد، ترکیب خود را در نقل و انتقالات زمستانی خلوت کند و به نظر می رسد که تن هاگ نام هفت بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است و مشکلی با جدایی آنها در نقل و انتقالات زمستانی دارد.

هفت بازیکن سرخپوشان در لیست فروش زمستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یونایتد پس از جدایی برخی بازیکنان مازاد خود برای خرید یک هافبک هجومی و یک مهاجم درجه یک تلاش خواهد کرد تا بتواند کیفیت ترکیبش را افزایش بدهد. نشریه انگلیسی میرر گزارش داده است که هفت بازیکن در لیست مازاد شیاطین سرخ قرار دارند: مگوایر، ون بیساکا، فرد، فن ده بیک، فیل جونز، مک تامینی و پلیستری.

یونایتد در این فصل زیر نظر تن هاگ مسیری صعودی را داشته و بالاخره به نظر می رسد که سالها پس از جدایی فرگوسن توانسته رنگ آرامش را ببیند و با بزرگان لیگ انگلیس رقابت می کند و بالاخره امسال به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهند گشت. آنها در دربی منچستر نشان دادند که می توانند مقابل تیم های بزرگ لیگ انگلیس به شکل پایاپای رقابت کنند و به نظر می رسد که امسال شانس زیادی برای قرار گرفتن در میان رتبه های برتر لیگ داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: