کد خبر: ۹۴۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۱۷۱
سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای برخی از فرزندان مسئولان که در خارج از کشور بی حجاب شدند، پرونده تشکیل داده است. او گفت: «بی حجابی» یک «تخلف» است که «شورای عالی انقلاب فرهنگی» وظایفی را برای ستاد تعیین کرده که بنا به این استناد قانونی، فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، جهت گیری خواهد داشت.

سخنگوی ستاد امر به معروف: برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور پرونده تشکیل داده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از امضای تفاهم نامه‌ای بین این ستاد و قوه قضاییه و بسیج خبرداده تا در هر محله «مساجد» محور اقدامات در حوزه «آسیب‌های اجتماعی» قرار گیرند.

خان محمدی تاکید می‌کند تفاهم نامه سه جانبه قرار است با رویکرد «فرهنگ سازی وایجابی» فعالیت‌های خود را متمرکز کند. در این طرح قرار است نقش بسیج صرفا «تذکر دهنده» باشد و در صورت نیاز به برخورد‌های سلبی، از ظرفیت فراجا یا پلیس استفاده شود.

از این رو ماموریت بسیج «این نیست که بعد از تذکر درگیر شوند» و اقدامات قانونی در صورت عدم توجه به تذکر بسیج از سوی پلیس به عنوان ضابط قضایی پیگیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر معتقد است «بی حجابی» یک «تخلف» است که «شورای عالی انقلاب فرهنگی» وظایفی را برای ستاد تعیین کرده که بنا به این استناد قانونی، فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، جهت گیری خواهد داشت.

سیدعلی خان محمدی تاکید می‌کند «نمی‌توانیم بخاطر حرف عده‌ای که دنبال بحث‌های رسانه‌ای و انتخاباتی هستند، از انجام وظایفمان صرف نظر کنیم و در حوزه‌های مابه‌الاختلاف آمادگی مناظره با افراد مختلف را داریم»

او تاکید کرده برای برخی از فرزندان مسئولان که در خارج از کشور بی حجاب شدند، پرونده تشکیل داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
فرزندان بی حجاب مسئولان در خارج از کشور ثابت کردند که دشمن درجه یک مردم ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هستند.

مشکل اصلی مردم و کشور بی حجاب نیست و تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی مردم و کشور اهانت ها و خیانت های مسئولین و مدیران و نمایندگان مجلس بوده است که متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: