کد خبر: ۹۴۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
فرودگاه مهرآباد امروز پنج شنبه ۲۲ دی در یک اطلاعیه پروازی از احتمال تاخیر و لغو پروازها خبر داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
اطلاعیه فرودگاه مهرآباد درباره آخرین وضعیت پروازها / مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : فرودگاه مهرآباد امروز پنج شنبه ۲۲ دی در یک اطلاعیه پروازی از احتمال تاخیر و لغو پروازها خبر داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

در اطلاعیه فرودگاه مهرآباد که صبح امروز منتشر شد، تاکید شده است که مسافران پیش از حرکت به سمت همه فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.

بر اساس این خبر به دلیل ناپایداری جوی، احتمال لغو برخی پروازها وجود دارد. مسافران می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را قبل از عزیمت به سمت فرودگاه دریافت کنند.

در روزهای اخیر عملیات De-icing (یخ زدایی) هواپیماها همچنین پاکسازی مرتب باندهای پرواز در بسیاری از فرودگاه‌ها درحال انجام است تا پروازها با کمترین زمان تاخیر انجام شود.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: