کد خبر: ۹۴۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۲
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به دولت ابلاغ کرد.

رئیس مجلس قانون معافیت مالیاتی مواد اولیه دارویی و شیرخشک را ابلاغ کردبه گزارش خبرداغ به نقل ازفارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را ابلاغ کرد.

 لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در جلسه علنی روز چهارشنبه  23 آذر  مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

به گزارش فارس، پس از تصویب لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در مجلس، شورای نگهبان در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۴  این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار داد و آن را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست. 

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: