کد خبر: ۹۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۰
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سیاست تثبیت یا ثبات بخشی بازار ارز را دنبال می‌کنیم.

وعده جدید فرزین برای مهار قیمت دلار/ بازار ارز به ثبات می‌رسد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا فرزین درباره سیاست‌های جدید ارزی گفت: در حوزه سیاست‌های ارزی، سیاست تثبیت یا ثبات بخشی به بازار را دنبال می‌کنیم.

رئیس بانک مرکزی با تاکید بر اینکه این سیاست را در ماه‌های آینده دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: در سال آینده نیز با هم‌فکری مجلس، جایگاه این سیاست را در قانون بودجه مشخص خواهیم کرد.

وی پس از نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست پیرامون سیاست‌های ارزی بانک مرکزی بحث و بررسی صورت گرفت و نمایندگان نیز نظرات خودشان را مطرح کردند.

فرزین خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسات هم فکری و تبادل نظر ادامه پیدا کند؛ چرا که موضوعاتِ فراتر از بحث ارز مانند قانون بانکداری نیز مطرح بوده که با همفکری و تعامل با کمیسیون اقتصادی کارها را پیش خواهیم برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: