کد خبر: ۹۴۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۷
باشگاه بایرن مونیخ بازیکن سابق آژاکس و منچستریونایتد را به خدمت می‌گیرد.

5 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانوبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، باشگاه بایرن مونیخ در حال جذب دالی بلیند طی یک انتقال آزاد است. این قراداد شش ماهه است.

بلیند که اخیرا با آژاکس قطع همکاری کرده در حال آماده شدن برای تست‌های پزشکی است. او با جدایی از منچستریونایتد پس از مشکلات قلبی در آژاکس حضور داشت.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات همراه با توییت‌های فابریزیو رومانو را می‌خوانید:

* فنرباغچه پیشنهادی برای جذب جایدن اوسترولد، مدافع مستعد هلندی از تیم ایتالیایی پارما ارائه کرده است. باشگاه بزرگ ترکیه اصرار دارد زیرا اوسترولد را گزینه مهمی می داند اما توافقی وجود ندارد، پارما امیدوار است او را حفظ کند.


* فلامینگو در حال مذاکره برای جذب آگوستین روسی از بوکاجونیورز است. همه طرفین برای انجام معامله در تماس مستقیم هستند. باشگاه های اروپایی نیز شرایط معامله از بوکا درخواست کردند اما فلامنگو از هم اکنون پیشتاز رقابت است.


* پیشنهاد رسمی چلسی برای انزو فرناندز هرگز 120 میلیون یورو یا 127 میلیون یورو نبود . پیشنهاد نهایی به بنفیکا 85 میلیون یورو بود. چلسی هرگز درباره بند فسخ 120 میلیون یورویی صحبت نکرده است. همانطور که قبلاً فاش شد، پس از جلسه جدید در بعدازظهر، هنوز اصلاً توافقی وجود ندارد.


* انتقال جرونیمو رولی به آژاکس انجام شد! توافق کامل با ویارئال و شرایط شخصی از قبل حاصل شده است. دروازه بان آرژانتینی در ۲۴ ساعت آینده برای امضا و انجام تست‌های پزشکی به آمستردام سفر خواهد کرد.


* ماتئوش کلیخ لیدز یونایتد را ترک می‌کند. تیم آمریکایی دی‌سی یونایتد توافق کامل را برای جذب هافبک لهستانی بصورت دائمی دارد. اسناد به زودی امضا خواهد شد زیرا باشگاه و بازیکن، هردو جدایی را تایید کردند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: