کد خبر: ۹۴۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۶۴
آنجلینا جولی پس از دیدن بازی پل مسکال ستاره ۲۶ ساله سریال «مردم عادی» در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» که نقش استنلی را در تئاتر آلمدیا (Almeida Theatre) لندن بازی می کند در کافه این تئاتر با پل قهوه نوشید.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزیاتو: آنجلینا جولی پس از دیدن بازی پل مسکال ستاره ۲۶ ساله سریال «مردم عادی» در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» که نقش استنلی را در تئاتر آلمدیا (Almeida Theatre) لندن بازی می کند در کافه این تئاتر با پل قهوه نوشید.

 

قهوه‌خوری خبرسازِ آنجلینا جولی با ستاره ۲۶ساله

شیلو، دختر ۱۶ ساله آنجلینا به آنها که مشغول گپ زدند بودند، پیوست. این ملاقات پس از گمانه زنی هایی مبنی بر جدایی پل از  فیبی بریجرز، خواننده آمریکایی انجام شد. البته پیش از این، شایعاتی درباره نامزدی این زوج وجود داشت.

 

 

 

یکی از طرفداران عکسی از این سه نفر در اینستاگرام گرفت و نوشت: «آنجلینا جولی دیروز و بعد از اینکه “اتوبوسی به نام هوس» را دید در کافه تئاتر قهوه خوردند! دخترش هم آنجا بود.

قهوه‌خوری خبرسازِ آنجلینا جولی با ستاره ۲۶ساله

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: