کد خبر: ۹۴۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۱۴۰
روزنامه کیهان از گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس انتقاد کرد.
عصبانیت کیهان از مجلس / چرا علیه بانک مرکزی گزارش می دهید؟به گزارش خبرداغ،روزنامه کیهان از گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس انتقاد کرد.

با وجود روند نزولی قیمت دلار در بازار، برخی افراد، رسانه‌ها و مراکز به اصطلاح پژوهشی که در زمان التهاب بازار ارز یا ساکت بودند یا گزارش‌های التهاب‌آفرین منتشر می‌کردند الان ژست منتقد آینده‌نگر به خود گرفته و مدام به سیاست‌های جدید ارزی حمله می‌کنند.

مثلا یکی از این مراکز (مرکز پژوهشهای مجلس)در قالب ۱۰توصیه راهبردی ابتدا بانک مرکزی را متهم می‌کند که سفته بازی‌های اخیر در بازار ارز به دلیل نبود بازارسازی فعال این بانک و انفعال در رهبری قیمت رخ داده و بلافاصله در بند بعدی توصیه‌نامه‌اش مدعی شده که سیاست تثبیت نرخ ارز بانک مرکزی ادامه سیاست غلط نرخ اسمی ارز به جای تثبیت نرخ حقیقی ارز است!

با این اوصاف بالاخره معلوم نیست بانک مرکزی در بازار ارز دخالت داشته باشد یا نه؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: