کد خبر: ۹۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۴۹
دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی با ذکر خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: اگر حاج قاسم نبود حتما منطقه ناامن می‌شد، و سردار سلیمانی توانست صلح را به عنوان ارمغانی بزرگ برای منطقه و بشریت به همراه بیاورد.

خاطره دبیر اجلاس مکتب شهیدسلیمانی از سردار دلها/ حاج قاسم در واکنش به پیشنهاد حضور در انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟به گزارش خبرداغ ، حسین اکبری دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری در مورد ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، گفت: عبارتی که بیان می‌کند سردار سلیمانی ژنرال صلح بود حقیقت است؛ چراکه اگر حاج قاسم نبود حتما منطقه ناامن می‌شد، و سردار سلیمانی توانست صلح را به عنوان ارمغانی بزرگ برای منطقه و بشریت به همراه بیاورد.

وی افزود: اگر مقاومت نبود و در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا نمی‌ایستاد با روشی که آمریکایی ها اتخاذ کرده بودند حتما سلطه خودشان را در منطقه قوی کرده و اقتدارشان را قوت بخشیده بودند که این  زیاده خواهی آمریکایی‌ها باعث ناامنی در منطقه و جهان می‌شد.

اکبری با بیان اینکه ورود داعش به منطقه می‌توانست بحرانی جدی در جهان اسلام ایجاد کند، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی حاج قاسم باعث شد خلافت داعش برچیده و امنیت حاکم شود، بنابراین اگرحاج قاسم با  سه خطر جدی  (آمریکا، افراطی گری و نژاد پرستیِ رژیم صهیونیستی) که بشریت را تهدید می‌کند و با هم متحد شده بودند مبارزه نمی‌کرد هرکدام از آنها منطقه را ناامن می‌کردند. اقدامات حاج قاسم سلیمانی باعث شد جلوی زیاده خواهی آنها گرفته شود و امروز  شاهد صلح و امنیت در منطقه باشیم.

وی به نقل خاطره‌ای از حاج قاسم  پرداخت و افزود: در برهه‌ای از زمان به حاج قاسم گفتند: با توجه به شرایطی که دارین و وضعیتی که کشور در آن به سر می‌برد کاندیدای ریاست جمهوری شوید چرا که  مردم به شما رای می‌دهند و می‌توانید خیلی از جریاناتی را که رقیب هستند با هم جمع کنید چون همه برای شما احترام قائلند و نقش محوری شما می‌تواند اتحاد ایجاد کند، از طرفی مدیریت جهادی شما که در حوزه‌های مختلف جاری است در حوزه مدیریت و اداره کشور هم می‌تواند راهگشا باشد.

دبیر اولین اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی پاسخ دادند مگر هرکسی می‌تواند چنین مسئولیتی را به عهده بگیرد؟

اکبری گفت: حاج قاسم سلیمانی جواب دیگری هم دادند، سردار سلیمانی گفتند: فقط منتظر شهادتم اگر مقام معظم رهبری برتکه‌ای پارچه سفید بنویسند از تو راضی هستم از صدتا پست ریاست جمهوری برای من بهتر است.

پایان پیام/   

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: