کد خبر: ۹۴۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۱۱۹
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: نقش حاج قاسم در همکاری با مسئولان جهاد اسلامی و حماس یک نقش بی‌بدیل در توسعه سازمان و تجهیز آن‌ها به سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های نقطه‌زن بوده است.

جانشین نیروی قدس: سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را به موشک‌های نقطه‌زن تجهیز کردبه گزارش خبرداغ ، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در گفت‌وگو با فارس، درباره نقش حاج قاسم سلیمانی در توسعه فرهنگ مبارزه و جهاد علیه دشمنان گفت: فرهنگ مبارزه؛ فرهنگ ائمه اطهار، فرهنگ پیامبر اسلام و از آن بالاتر فرهنگ خدا است.

وی افزود: فرهنگ جهاد و مبارزه علیه دشمنان خدا و اسلام تفکر و برنامه‌ریزی حاج قاسم بوده و این مسیر توسط همه آزادی‌خواهان جهان تا ظهور حضرت بقیه‌الله ادامه دارد. 

این فرمانده ارشد محور مقاومت درباره نقش حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری انتفاضه جدید در فلسطین بیان کرد: نقش حاج قاسم در همکاری با مسئولان جهاد اسلامی و حماس یک نقش بی‌بدیل در توسعه سازمان و تجهیز آن‌ها به سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های نقطه‌زن بوده است که همچون صاعقه بر دشمنان فرود آمده و دشمنان از آن وحشت دارند.

وی ادامه داد: خداوند متعال این را فرموده است که «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»، دشمنان از آمادگی جبهه مقاومت وحشت داشته‌اند و خواهند داشت.  

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: