کد خبر: ۹۴۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۳
قوه قضاییه اعلام کرد که «مهدی زارع اشکذری» در جریان ناآرامی های اخیر در تهران مجروح و به بیمارستان منتقل شده و چندی بعد فوت کرده است.

قوه قضاییه: «مهدی زارع» در جریان ناآرامی‌های اخیر در تهران مجروح و چندی بعد فوت کرده / او بازداشت نشده بودبه گزارش خبرداغ ، قوه قضاییه اعلام کرد که «مهدی زارع اشکذری» در جریان ناآرامی های اخیر در تهران مجروح و به بیمارستان منتقل شده و چندی بعد فوت کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است:  از روز گذشته تعدادی از رسانه‌های معاند با سابقه انتشار اخبار کذب و بدون سند در مورد فردی به نام مهدی زارع اشکذری در حال تولید محتوا و خبر هستند و قصد دارند اینگونه به مخاطبان القا کنند که این فرد به علت شکنجه در زمان بازداشت به کما رفته و پس از ۲۰ روز فوت کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مهدی زارع اشکذری در جریان اغتشاشات در تهران مجروح و به بیمارستان منتقل شده و چندی بعد فوت کرده است. همچنین با توجه پیگیری‌های صورت گرفته ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه مهدی زارع اشکذری بازداشت، شکنجه و سپس به کما رفته و فوت کرده است، به هیچ وجه صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: