کد خبر: ۹۴۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۷
احمد وحیدی وزیر کشور با تاکید بر اینکه برنامه ای برای تغییر استانداران وجود ندارد، گفت همه استانداران با قدرت و اراده جدی در حال پیشبرد مسائل توسعه و عمرانی استان های کشور هستند.

وزیر کشور: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر کشور با تاکید بر اینکه برنامه ای برای تغییر استانداران وجود ندارد، گفت همه استانداران با قدرت و اراده جدی در حال پیشبرد مسائل توسعه و عمرانی استان های کشور هستند.

احمد وحیدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در ارتباط با تغییرات احتمالی در سطح استانداران، گفت: برنامه ای برای تغییر استانداران در دستور کار نیست و همه استانداران با قدرت و انگیزه بالا مشغول فعالیت هستند. از خبرنگاران و فعالان رسانه ای انتظار داریم به شایعات و برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر استانداران توجه نکنند و هر گونه اخبار را صرفا از مجاری رسمی پیگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: