کد خبر: ۹۴۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۷۵۰
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو از عدم حصول پیشرفت در وضعیت کریدور لاچین نگران بوده و به تلاش برای حل و فصل این ماجرا ادامه می‌دهد.
ابراز نگرانی روسیه نسبت به وضعیت گذرگاه لاچینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو از عدم حصول پیشرفت در وضعیت کریدور لاچین نگران بوده و به تلاش برای حل و فصل این ماجرا ادامه می‌دهد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: ما از عدم پیشرفت در روند برقراری عبور و مرور مردم و خودروها در کریدور لاچین نگران هستیم. نیروهای صلح‌بان روسیه به تلاش برای حل و فصل این وضعیت ادامه خواهند داد.

او با بیان اینکه صلح بانان روس به حفظ امنیت این منطقه کمک شایانی می‌کنند، گفت: حمله عمومی یا اقدام تحریک‌آمیز علیه صلح‌بانان ما قابل قبول نبوده و اقدامی عامدانه برای آسیب زدن به روند عادی سازی روابط ارمنستان و جمهوری آذربایجان است.

وی افزود: ما از باکو و ایروان می‌خواهیم تمامی موارد بیانیه رهبران روسیه ارمنستان و آذربایجان در دیدار نهم نوامبر ۲۰۲۰ را رعایت کنند و تاکید کرد که از این کریدور تنها باید برای اهداف تعیین شده در این سند استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: