کد خبر: ۹۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
محسن شریفی مدیرعامل طی بازدید از معدن اسد آباد ، از نزدیک در جریان روند پیشرفت طرح های توسعه ای معدن روباز و دساندری قرار گرفتند.

پیشرفت پروژه‌های توسعه و تقویت تولید؛ ۲ رویکرد اصلی شرکت معادن زغالسنگ کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت زغالسنگ کرمان ،محسن شریفی مدیرعامل طی بازدید از معدن اسد آباد ، از نزدیک در جریان روند پیشرفت طرح های توسعه ای معدن روباز و دساندری قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت در این بازدید، ضمن دریافت گزارش مدیران مربوطه، طی نشست مفصلی، چالش ها و مشکلات جاری اجرای طرح ها را مورد بحث و بررسی قرار داده و نظرات و رهنمودهای لازم را برای پیشبرد بهتر کار، ارائه داد.

وی با اظهار تشکر و قدردانی از تلاش های انجام شده، مدیران مجموعه در تشریح طرح های توسعه ای و پروژه های این شرکت، گفت: طی یک سال گذشته طرح ها و پروژه هایی که پیشتر مشمول گذشت زمان شده بودند را مورد بازنگری قرار دادیم و ساختار مدیریت پروژه را در انها پیاده سازی کردیم که ثمره این اقدام حل چالش های پیش رو طرح ها و پروژه ها و شروع عملیاتی آنها بوده است. ایشان سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به اجرای طرح های توسعه ای در سطح معادن شرکت و توجه ویژه به نیازهای زیرساختی آینده تولید را مورد تاکید قرارداد.
در پایان مهندس شریفی از قسمت های مختلف معدن از جمله طرح های روباز و دساندری معدن بازدید نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: