کد خبر: ۹۴۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۲۵
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود به سالروز حماسه نهم دی، قیمت دلار، معیشت مردم، تلاطم بازار ارز و... اشاره کردند.

نطق میان‌دستور نمایندگان مجلس/ 9 دی یادآور همراهی ملت ایران با نظام اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه 5 دی مجلس در نطق میان‌دستور خود به سالروز 9 دی، قیمت دلار، معیشت مردم، بازار ارز و ... اشاره کردند.

* 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: حماسه 9 دی و حماسه انقلابی مردم نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران به شمار می‌آید این حماسه به عنوان روز بصیرت ماندگار شد. مردم نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و با بصیرت تمام هرگز راه خود را گم نمی‌کنند. 9 دی یادآور همراهی ملت ایران با نظام اسلامی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس خاطر نشان کرد: ما امروز در جنگ اقتصادی هستیم و سازوکار خودش را می طلبد، ساختار اقتصادی باید تغییر کند. در جنگ اقتصادی هستیم اما در راهبرد در شرابط عادی عمل می‌کند.

* دل هیچ لندن‌نشینی برای ما نمی‌سوزد

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس نیز در نطق میان دستور خود خطاب به جوانان اظهار کرد: اگر تاریخ را ورق بزنید ممکن نیست غربی‌ها قدمی برای کشور ما برداشته باشند. اکنون اندیشکده‌های غرب همان برنامه‌های سابق یعنی تضعیف حکومت مرکزی که منجر به جنگ داخلی شود را طراحی می‌کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس خاطر نشان کرد: دل هیچ لندن نشینی برای ما نمی سوزد، بی غیرتی این ها به خاک و ناموس کشور ثابت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: